تنها

"جک رشتی" اس ام اس رشتی" جک بی غیرتی اس ام اس بی غیرتی "

 

رشتيه با زنش دعواش ميشه و بدبخت خانم رو يك كتك مفصل ميزنه. فردا از شهرباني ميان، به جرم خسارت به اموال عمومي ميندازنش زندان

 
رشتيه در خونش ميزنه ورود افراد. 1.8 .سال به پايين ممنوع
ميگن چرا اينو زدي


ميگه نامو.سمه بچه بازي که نيست


جک رشتی" اس ام اس رشتی" جک بی غیرتی اس ام اس بی غیرتی

 

از رشتيه ميپرسن شگفت اورترين اتفاق زندگيت چي بوده ميگه: يه روز
وقتي از سر كار بر ميگشتم ديدم اصغر اقا تو مغازشه

 

رشتيه ميگن پارسال واسه تولد زنت کادو چي بهش دادي؟؟ ميگه:بردمش کيش ...! ميگن بابا دمت گرم امسال چي کار مي خواي بکني؟؟ ميگه:هيچي ديگه ميرم که بيارمش.

رشتيه زنش زايمان مي‌کنه با دسته‌گل مي‌ره بيمارستان مي‌گه : مادر شدنت مبارک زنش مي‌گه : ممنون اميدوارم تو هم يه روز پدر بشي

رشتیه میره خونه، میبینه زنش یه ساعت طلا دستشه،‌ میگه:‌خانم جان، اینو از کجا اوردی؟! زنه میگه: یه ساعت دادم یه ساعت گرفتم!!!

رشتیه و زنش تو خیابون راه میرفتن یه دفعه یه موتور سواره از کنارشون میگذره. رشتیه میگه: کاشکی منم یه موتور داشتم! موتور سواره میشنوه، میگه: دادش اگه میخوای بیا یه دور بزن. رشتیه خیلی حال می‌کنه، موتور یارو رو می‌گیره یک دور میزنه، بعد میاد می‌بینه مرده داره با زنش صحبت میکنه، ‌با خودش میگه: ‌خوبه تا اینا دارن با هم لا.س میزنن من یه دور دیگه بزنم!

رشتیه بچه دار نمیشده،‌ محلشون رو عوض میکنه!

سه مرد رشتي درد دل مي كردند و از زنهايشان تعريف مي نمودند.

اولي گفت يك روز رفتم منزل ديدم خانم با مردي هست،گفتم چه مي كني. گفت:هرزگ.ي ... اين صداقتش مرا كشت.

دومي گفت:من هم يك روز رفتم منزل ديدم خانم با مردي هست،ولي فوراً لاحاف را كشيد روي سرش ... اين حجب و حيايش مرا كشت.

سومي گفت:همه اينها درست ولي من يك روز زنم را با 5 مرد غافلگير كردم ... اين استقامتش من را كشت.

 

 

امام جمعه رشت: انرژي هستهاي مساله نامو.سي نيست كه بتوان از ان به سادگي گذشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390برچسب:,ساعت14:36توسط محمد | |